Документи
Лист голови Держплану УРСР А. Барановського до ЦК КПУ про будівництво кільцевих магістралей у м. Києві
30 липня 1954 р.
Держплан Ради Міністрів УРСР розглянув лист голови виконкому Київської міської Ради депутатів трудящих тов. Давидова про виготовлення в 1954 році технічної документації на будівництво двох окружних автомагістралей та про виділення в 1955 році асигнувань на їх будівництво.
Держплан Ради Міністрів УРСР підтримує пропозицію Київського міськвиконкому про необхідність будівництва двох окружних автомагістралей: однієї в місті Києві, яка буде з’єднувати радіальні міські магістралі та вулиці і другої – зовнішньої магістралі навколо міста, що сполучить союзні шляхи та шляхи південно-західної частини міста.
Орієнтована вартість будівництва окружної міської автомагістралі з Караваївським та Лук’яновським шляхопроводами складає біля 30 млн. крб., а зовнішньої магістралі – 25 млн. крб.
Будівництво зовнішньої окружної автомагістралі за межами міста Києва розпочато до Вітчизняної війни Гушосшлях’ом Міністерства внутрішніх справ СРСР.
У зв’язку з тим, що цей шлях буде з’єднувати союзні магістралі Київ–Львів та Київ–Одеса, проектування та будівництво його повинно здійснити Міністерство автомобільного транспорту і шосейних шляхів СРСР.
Тому Держплан Ради Міністрів УРСР вважає за необхідне звернутися до Ради Міністрів Союзу РСР з проханням зобов’язати Міністерство автомобільного транспорту і шосейних шляхів СРСР забезпечити в 1954 році виготовлення технічної документації та протягом 1955–1956 років здійснити будівництво півкільцевої автомагістралі навколо міста Києва.
Проектування та будівництво окружної автомагістралі в місті Києві буде провадитись за рахунок лімітів Міністерства комунального господарства УРСР і з’являється понадлімітним, титульний список на яке підлягає затвердженню Радою Міністрів Союзу РСР.
Для включення складання техдокументації і на це будівництво в план проектних робіт Української РСР на 1954 рік необхідно одержати дозвіл Ради Міністрів Союзу РСР.
Вартість розроблення проектно-кошторисної документації для будівництва міської магістралі складає 570 тис. крб., в тому числі: розвідування – 180 тис. крб. та проектування – 390 тис. крб.
У зв’язку з великим обсягом проектно-розвідувальних робіт по виготовленню техдокументації на будівництво цієї магістралі та перевантаженістю в 1954 році проектної організації «Київпроект» Управління в справах архітектури при Раді Міністрів УРСР, яка повинна провести проектування цього будівництва, «Київпроект» не зможе в цьому році забезпечити розроблення техдокументації для будівництва окружної магістралі в м. Києві.
В проекті плану проектно-розвідувальних робіт Української РСР на 1955 рік Держплан УРСР передбачить виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво окружної магістралі в місті Києві.
Проект листа до Ради Міністрів Союзу РСР додається.
Лист виконкому Київської міської Ради депутатів трудящих повертається.